entry lagha!

tgk ajl 24..ajl ada nilai2 estetika untuk aku..(wakaka)..dolu2 masa sekolah rendah aku layan dengan mak aku..then, masuk skolah pondok itu, aku tak dapek nak layan..tp aku curi2 dgr masa f1 sbb aku sakit then, dok bilik sakit dan dapat dgr yg m nasir jadi juara lagu tanya sama itu hud2..

lepas tu aku tak igt nilai2 sentimental ajl..sampai la tahun 2002 sblm aku fly gi nihon..masa dkt2 nak monbusho.dok kat 5th.. sanggup aku rakam pakai kaset, konon2 nak bawak gi nihon.mmg bawak pon..(tp gaya macam la tak dapat nak dengar lagu melayu dah lepas ni)..aku tak igt lagu apa..tp ada satu lagu feveret aku, aku rakam pakai kaset + sanggup lari gi naik shokudo 5th nak tgk live..pastu lari balik turun bilik nak off kaset.bengong! pastu sambung belaja nak exam monbusho. gila!

pastu tak de nilai sentimental balik, sampaaai la last year..aku dgr dalam kete on d way nak gi belaja kat upsi..aku tak ingat sampai mana, mata dah tak tahan dah, terlelap..last2 tau MUH jadi juara..dan, bermulalah aku minat lan punya suara..

dan malam ni, aku betting sorang2 sambil jaga anak dok tdoq..hehe..plus sambil sms bini tgh onkol jugak la btau sapa nyanyi etc komen2.time aizat nyanyi lagu yg dia menang tu, bini sms... aizat bawak hindu mana ni?dan aku reply..ntah..gaya2 1 malaysia la konon. dalam hati, tadak can la lagu ni nak menang! sekali.....erk!

actually aku minat gilaks sama suara faizal tahir.dan aku budget dia menang.(aku igtkan tongkat tu cam gimik jek.budusss)

overall, wlpn byk budak2 realiti yg aku nyampah, tp still superb show sbb geng tv3 mmg best! kalau aku jadi juri, 1st- ct duet lan, 2nd- search, 3rd-faizal tahir..

opening pada aku gempaq.sbb aku suka ct, aku suka lan..dan suara ct mmg layak nak menang ajl sblm2 ni utk balada dan irama mesia..rock ni dia ok2 aja..

search aku tak sangka amy yg dah insaf sanggup sarung balik suaq ketat..tak takut tersepit anu ka??hoho

faizal tahir?aku bajet dia akan terbang2..takde la plak..takpe2.

maka, berakhirlah malam lagha ku..

p/s1: aku tukar channel masa tomok nyanyi, mengakibatkan aku terlepas part black sekali

p/s2: sian aku nengok drummer siglap 5..termengah2 dia pukul drum..aku rasa yg tv jadi blur masa tu sbb dia kena CPR dgn cheryl kot.uso2..jodan semata2.

p/s3: mengakibatkan aku dah leh nak tdo..tahis

3 comments:

sham January 12, 2010 8:22 PM  

entry lagha yg klakar haha ;)

anak pak usop January 13, 2010 2:51 PM  

uit sham, bila mau kemas sawang? sebok ka?

sham January 16, 2010 3:57 PM  

sebok la jugak. sabtu pun kena kerja kekadang huhu
tp more to malas
:D