aku buku dan ...

aku kua gi bank siang tadi.banyak bank..tp bukan urusan aku sgt.urusan anak bini.mula2 pi tabung haji.masuk duit aya ngan bini.sblm tu, pi cimb wak kuaq duit bini boh dalam asb.last sekali pi bank islam buat link tabung haji aku ke bank islam.baru la urusan aku..

lepas tu aku ke tesco bayaq duit api..terlintas la depan kedai buku.dan.....

aku nampak byk buku baru! shit..kenapa sekarang?? skrg ni kemelesetan ekonomi.ada membe kata nak panggil masuk keje hujung bulan ni.tapi check takda lagi.chet!! macam mana nak beli buku macam ni?

dulu aku sgt suka dengan buku.zaman kecik2 aku penuh dengan buku.hadiah! jarang aku beli sendiri sbb budak kecik tadak duit..dah beso sket, aku byk beli buku rujukan..bukan buat pon..saja buat koleksi..lagi beso sket aku beli bukan macam2 yg byknye berabuk tak abih baca..sbb tebal (baca:semangat-masa-awal-beli-shj)

tp kalau novel lagi2 kalau novel islamik, aku sanggup bersengakang mata nak abiskan satu buku.padahal tadak hadiah apa pon..dan itulah yg aku nampak tadiiiii...

membuatkan aku terliur dan terliur lagi.sbb ada plak kfc dan kedai kek kat depan tu..chet lagi!

******++++++++*******
sekarang bulan doblas...musim cuti dan musim mengawan.almaklumlah, buan doblas banyak hujan!.. ramai kawan yg mengawan lagi..sgt sket yg bolah aku attend kali ni..kekangan segala kekang..masa, rezeki, dan serba serbi..

yg jauh berkirim salam, yg dekat boleh la jengah sekajap cuma..

takdalah sampai tahap yg butaa datang bertongkat, yg pekak datang berpapah..semua tahap simple2 yg yg sempat aku attend.

kepada semua kawan dan membe yg takdapat aku nak pi, sgt sorry.. thank you soooo much for the invitation...susah2 je pos...serba salah aku dibuatnye..
*******-----------**********

aku tgh survey rumah..nak beli ke tanak lagi?

140 x 40 dengan rege 195K..mahai ka tak mahai?semi d

aduhhh....

majide moyotteru!!

0 comments: