sengal

naik kejang otot jari aku dok tekan no KPM ngan JPN..tak dapat2..bila dapat tak berangkat2 plak tu..sakit jiwa,otot,sengal segala mak nenek aku rasa pagi tadi..

tup2 bila dah dapat, sekali takdak dalam list la plak lagi.bewak betoi!

ghupe2 bila diselidik2, nama dah ada dalam sumber manusia n "already" forwarded to bhgn sekolah.. sakit jiwa menunggu!!!

bukan nya cemuih dok jaga anak, tp tensen gak le pi mana2 org dok tanya la ni buat apa? meruntun jiwa gak nak jawab..huh, sekali lagi ada org yg sama dok tanya aku nak jawab dapat pi jepun.mengajaq bahasa kedah!!!bluwek!!

nak pi surau pon naik tebai muka, keluaq rumah pon sakit jiwa..nasib baik la anak2 tu tak reti apa lagi..sekali kalau depa tanya awat papa tak keja? lagiiiii la rasa nak sembelih diri sendiri..

anyway my mom n dad so far ok..takde nak sebuk2 dok tanya2..sbb depa tau kot anak depa ni camna.bila dpt apa2 baru habaq.kalau takdak apa2 berita tu phm2 jelah..adik2 aku macam biasa.selagi tak dekat kiamat aku rasa takde la nak bertanya directly kat aku..normally, via mak aku la.bukan tak amek kesah hal adek beradik, tp dah besa macam tu.amek tau pasal adik2 beradik lain mesti nak tanya mak..haha..ontahla..

aku penah nengok cita jepun, si bapak bercakap ngan mak melalui anak..laggiiii la dasaat.so far, asal bahagia cukup la..mungkin lain orang lain cara menzahirkan keprihatinan depa.dengan bertanya dan terus bertanya sampai mencengkam jiwa tu mungkin baik pada depa..but not for me.sekali tanya cukup..tak dpt tau, tggu sampai hang nak bagi tau..or shut up!

maaaa ne..klu semua org sama, boring la dunia.

p/s: btw, jai, aku tak jadi pi putra jaya esok! kensel..(macam la hang baca blog aku)hahaha

1 comments:

Anonymous January 03, 2010 8:17 PM  

ok..lps ni tak tanya dah..dan tanak amek tau dah dpt ke tak..dpt mane2 gi jelah..kalau tak dpt, duk je la jage anak tu..

~mummy~