edisi mengabiskan pitih..

seminggu dua ni rancak jugak aku mengabihkan pitih (bini) aku..hehe..

start dgn last 2weeks bila henset bini aku losak..nak dijadikan ceritala kan, rosaknye macam tragik jugak la...sbb memula anak aku yg sulung tu muntah kat atas toto..so, bini aku ni pon gi bungkus2 toto tu masukkan dlm washing machine terus on jek..tup2 baru sedar henset tebungkus sekali dalam tu..apo nak dikato???

sari lepas tu, kami pon shopping la henset..asalnye untuk dia jek, sekali aku plak yg tumpang sekaki..hoho..terangkut la 2 butir henset baru..kali ni dedua sony punya..dianye 650, aku pon 650..bini akunye set, jenih lipat2.aku macam besa jek.cuma function bertambah ada wifi..tu jek.

semalam plak, satu lagi kisah tragis terjadi..aku gi kuala nerang rumah makngah aku..sampai2 jek, tgk2 taya depan dan penyek! flat abis!! patutla masa bawak rasa gelong semacam jek..rupa2 dah nak pecah,nasib baik tak jadi pape..lupa la plok nak amek gambo!

geram punya pasal, aku balik jitra, sblm tu kasik pam itu taya dulu.janji boleh sampai..ptg tu mulanya nak tuka taya jek..sekali...hahahaha..dah lama ku pendamkan, kene racun lagi dengan itu tokey, bini pon bg green light, bukan tuka taya 2 biji, tapi rim 17" dgn taya baru sekali 1 set!! giloss.

al-kisahnye dedua ni dah lama simpan dalam hati.bini aku pon dh lama mintak hs baru, aku pon dah lama idam rim baru..hari ni berabis abis...

gile la tapi, sbb aku dah la tadak income sekarang ni.patutnye berjimat la sket..hahaha

mau abis dekat 5 ribu bulan ni.

hs dua ketoi 1100

rim samura 17"+ taya falken 215/50 3100

gilos...bil itu ini, barang itu ini.. dekat seribu..

perghhhhhh..

2 comments:

aielemocnian November 08, 2009 11:33 PM  

haha. keitai baru kai?

takpelaa berabis-abis. yg penting berbaloi-baloi.

anak pak usop November 09, 2009 12:13 PM  

berbaloi la sgt..nasib baik biniku baik hati belanja.haha